Lancia Ypsilon Alınır Mı?

Arkadaşlar Merhaba,

2. el araba almak istiyorum fakat bütçem 35 bin TL. Birazcık daha zorlayabilirim tabi. Otomatik ya da yarı otomatik istiyorum. Ankara' da şehir içinde işe giderken kullanacağım. Bir çok araba baktım ama bu fiyata yıllar düşük tabi km yüksek, tramer kaydı yüksek, şanzıman problemli ya da içleri çok deforme olmuş vs. Şu ilanla karşılaştım: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lancia-yetkili-bayiden-lancia-ypsilon-1.4-platino-otomatik-54.000-km-523053826/detay

Sizce alınır mı? Tasarım olarak benim hoşuma gitti. Göstergelerin ortada olması beni rahatsız etmedi. İtalyan arabası. Babamın arabası da alfa romeo 159 ve severek biniyorum. İtalyan arabalarına karşı bir sempatim var sanırım tasarımlarını beğeniyorum. Fakat teknik olarak sizce nasıl hiç kullanan bir arkadaş oldu mu? Yeni modellerini trafikte sık sık görmeye başladım ama tabi bu eski model.
Lancia Ypsilon Alınır Mı?
Cevapla