Acil !!! Aveayım faturamı ödemem lazım yarısını kredi kartından yarısını nakit ödeyebilir miyim kabul ediyolar mı?

Böyle kabul oluyomu kredi kartından ödediğimde mesela verdikleri fişte toplam tutar mı yazar yoksa sadece kredi kartından olan mı?
Güncellemeler
+1 yıl
36 😁
Acil !!! Aveayım faturamı ödemem lazım yarısını kredi kartından yarısını nakit ödeyebilir miyim kabul ediyolar mı?
Cevapla