https://youtu.be/ZYXSWTbWLZ4
Tekrar çocuk olma şansınız olsaydı, hangi zamanda çocuk olmak isterdiniz?
https://youtu.be/ZYXSWTbWLZ4

Okula başlamadan önceye dönmek isterdim akşam saat dinlemeden 1 e 2 ye kadar oynadığımız zamanlara falan
Çocukluğumu 90larda yaşadım.
En güzel zamanlarıydı bence. Yine 90larda olsun isterdim.
Ben yeniden çocuk ne olmak istemem. O kadar sene tekrar geçermi. 😊
Ya yokta. Şimdi kim yaşayacak o kadar şeyi yeniden. Istemem kalsın😁
İstemiyom. Ama üniversite yillarina dönmek isterdim😊
düşündüm ama bilemedim YA :/
senn?
Cevap
14Cevap
Bugunler kotu eskiler her zaman iyidi.. 90'lar cocuguyduk biz, tadi damagimizda kaldi.. Ayni doneme donmek isterdim..
olmazdım herhalde aynı şeyleri tekrar yaşamak 19 yaş uygun Şu an
Ger gün dönmek istiyorum
Takip et beni peşimden gel 90lara gidiyoruz 😂
Bu zamanda çocuk olmak istemem. 80 ler ya da 90 lar iyiydi.
Atamın olduğu zamanlarda🤗
2000 öncesi çocukluğuma dönmek isterim :)
Susam sokağıııı😍
90's güzeldi.
Yine aynı zamanda 90 larda..
İlkokulda olmayı isterdim 90 lı yıllarda :D :D
Kendi çocukluk donemimde
ne yazikki :D bilmiyorum
okula başlamadan öncekş dönem
2000 li yıllarda
90 'lar.
13 yaşımda
90lar.
1970'lerde
80 li yıllarda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar