



Kendilerini "o**spu" diye etikerken sorun yok ama bu tiplere "o**" dersen kadın düşmanı, sapık oluyursun :d




Bu fenizim mi şimdi? Bunlar an gutun önde gidenleri her halde. Olayı belliki başka yerlerinden anlamışlar.
Türkiye'de feminizm böyle oluyor
Bilemiyorumda bunların feminizimle alakası yok bunlar bildiğin cahil ve yobazlar...
img.timeturk.com/resim/fotogaleri/5040/16887.jpg
Tanıdım bunları
Malum partinin özgür, laik ve çağdaş kadınları
Özgürlük hakkı bunlar gibilerine verilmemeli. Bunların başında daima bir tane çoban olmalı.
İstemiyorlar, görüyorsun " diktatör değil vibratör " lazımmış
Akılları fikirleri "a**larında" demek ki..
**cık kafalılar
Ülke olarak herşeyin hangi görüşten olursak olalım tırtını çıkarmayı çok seviyoruz :/
Abi olaya tam hakim değilim. Ancak pankartlar cidden itici.
Cebinde parası yoksa... Kumbarasıymış lafa bak. Kendilerini cinsel obje gibi gösterip sonra yaygara koparıyorlar
Millet olarak hiç bir şeyi düzgün yapamıyoruz !
Cevap
3Cevap
Ben bunlara düşman olunca sonra bana laf atıyorlar :D zihniyetlerini biliyorum işte bunların :D
Ülkemizde feminizmi yanlış anlayan sadece erkekler değil bu görseldekilerde. Bu yazıyla tam olarak neyi amaçlıyorlar. Bu sözler kadın ve erkek eşitliğini savunan feminizmle alakası ne.
Feministlik bu değil kadının kendini böyle aşağılaması böyle küçük düşürmesi feministlik mi oluyor. Allahın belaları toplumun ahlakını siktiler iyce.
Aseksüel gibi davranmak ve seks işçilerini aşağılamak varken, ne hadlerine kadın cinselliğinden bahsetmek jfşflş
Hani flaş tvde bir kadın vardı..
Fısıldayarak üç defa beyin beyin beyin diyordu.
Hah aynısını şu an ben diyorum bu karılara.
Esas kadın düşmanı varya bunlar.
Allah'ın cezaları.
Bunlar feminist degil ki sen feminizm nedir bilmiyorsun galiba? 😂
Bunlar hayat kadini ve eglenmek icin yapmislar
bir kendini mi zeki sanıyorsun? Git bak bu eylemi kim düzenlemiş, hangi sosyal platformda kim adına düzenlenmiş. Koyun gibisiniz yemin ederim.
Yuru git yaa
Ayrıca velev ki bunu eğlenmek için yaptılar. Böyle eğlence mi olur? Cebinde parası yoksa "*mını kullansın" diyen kişiye orada kimse tepki göstermiyor. Kadının bedeni cinsel obje mi?
Farkindaysan cevresindekiler de benzer pankart tasiyor. Grup olarak gidiyorlar. Sen orda olsan tepki gostersen sen linc edilirsin
Hani birkaç kişi eğlence için yapmıştı? Kendinle çeliştin şu an. Bu arada herkesi gibi pısırık sanmayın. Sıkıyorsa linç etmeye çalışsınlar.
Birkac kisi derken ufak gruptan bahsetmedim. Gayler de ayni yerde istiklalde gosteri yapti biz de tuu erkekler diye genelleyelim mi?
Erkekleri neden genelleyeceksin? Pürüzsüz lgbt diye laf atarsın.
Sen feministler boyle derken feministleri genelledin ama
Evet çünkü feministleri sevmiyorum.
Bu ne saçmalık ya, napıcaklarını bilemiyorlar. Görsellere de çıldırdım gülmekten alwjdjsldş
Utanmadan nasıl böyle pankart hazırladılar anlamıyorum :df
Böyle yaparak kendilerini aşalıyorlar kadınları değil...
ağzıma bile almıycam o kelimeyi. bokunu çıkardınız.
Ben utandım! Bu ne seviyesizlik.
Cringe seviyem birden arttı aboov buu ne?
Türkiye'de feminizm işte :d
Or. pu bunlar başka açıklaması olamaz
Bunlar saçmalık hep feministlik bu değil
İnanamadim şu an biri yüzüme su serpsin
Kadın olarak utandım ya
Ne kadar saçma yaa
Saçma sapan şeyler
Saçma olmuş yavrum
Bune be
Terbiyesizlik bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar