Feminizm pişmanlıktır. Kadınlar gününde yaptıkları şeye bak. Zeka seviyelerini aşağılayınca saldırıyorlar ama haksız mıyız?

Feminizm pişmanlıktır. Kadınlar gününde yaptıkları şeye bak. Zeka seviyelerini aşağılayınca saldırıyorlar ama haksız mıyız?

Feminizm pişmanlıktır. Kadınlar gününde yaptıkları şeye bak. Zeka seviyelerini aşağılayınca saldırıyorlar ama haksız mıyız?

Feminizm pişmanlıktır. Kadınlar gününde yaptıkları şeye bak. Zeka seviyelerini aşağılayınca saldırıyorlar ama haksız mıyız?

Feminizm pişmanlıktır. Kadınlar gününde yaptıkları şeye bak. Zeka seviyelerini aşağılayınca saldırıyorlar ama haksız mıyız?




Kendilerini "o**spu" diye etikerken sorun yok ama bu tiplere "o**" dersen kadın düşmanı, sapık oluyursun :d
Feminizm pişmanlıktır. Kadınlar gününde yaptıkları şeye bak. Zeka seviyelerini aşağılayınca saldırıyorlar ama haksız mıyız?
Cevapla