misal men Hiçbir şey umrumda olmasın istiyorum önce. Öyle bomboş yaşayayım. Sonra keyif alamadıkça hiçbir şeyden her belaya bulaşmak geliyor aklıma. Yapabileceğim ne kadar kötü şey varsa hepsini yapasım geliyor. Korkuyorum kendimden ve çekiniyorum insanlardan. Bu durum beni içime itiyor. Durağanlaşıyorum çoğu vakit. Her türlü hissin ruhu terk ettiği bir an bu. Boş boş dalıp gitmek gibi mesela, bazen uyuştuğumu farkediyorum. Beyni terkeden tonlarca düşünceye rağmen kafamın ağırlaştığını ve beynimin karıncalandığını… Tek çare beklemek oluyor, hiç kıpırtı etmeden durağanlaşmak. Kalbine gömülmüşse benliğin, uzaklara dalıyorsun. Uzaklara gitme isteği seni uzaklara götürüyor. Zihnin gidiyor en azından uzaklara… Boş, bomboş. İçindeki boşluğun tarifi oluyor bakışların ve sadece bekliyorsun. beklıyorsundda ne bokum oluyor demeyin oluyor işte Zamanı geri alabilsek neler değişirdi acaba Mk Camının kaybolan parçasını bulmam lazım, bir yerlerde sızıntı var. eminim var
Ne bileyim. Bunlar hep mutsuzluk yapıyor. Kimse anlamıyor ve kimse bilmiyor. Bir takım mutsuzluklar dönüyor. Çözemiyorum. Hayat güzel ama ben bok gibiyim.
bu gidişat iyi değilll irtifa kaybediyorsun sen doğru sızıntılar büyük ama söle düşün ne azından sağlığın yerinde pnecereye birde burdan bak hayat birde böyle yürüü bak kayıp şehir atlantisi zor olsada buldumm okyanusların dibinde insallah sendeki sızıntıda düzeliir enerjin düşmesin insallah anladıgım kadaryla güçlü birine benziyorsun ama seni bu boslugua ne düşürdüyse klkmasıbı bile birine benziyorsun o zmn kalk ayaga yürü güneşee arada insan böyle kapanıyorr içinee ve galibaa bende de bu olmak üzere
son sözüm bu sana Sen huzur veren bir berraklıksın, sanki sudansın. Kim içtiyse kandı sana bende farklıyım sen gibi herkesten. Benim mevzum farklı isteğim sana kanıp doymak değil. Çizebilirim kağıtlara bakmadan nur cemalini. Gezebilirim peşinden seni görmek için bütün evreni. hadi eyvallah
En İyi Cevaplar