Kapalı olduğum için dışlanıyorum?

Kapaliyim ve okulda her zaman dışlanıyorum. Örneğin dövme, saç, piercing muhabbeti oluyor ve benimle herhangi birşey konuşmuyorlar. Oysaki fikirlerin lm düşüncelerim gayet çağdaş. Lise üçüm okulda forma var pantolon yok. Herkes dar siyah ya da kot giyiyor. Formalarının üstünü kapatan kazaklar bluzlar giyiyor. Ben biraz bol pantolon ve uzun kazak giyince kisiyorlar dsipline vermekle tehdit Edip ailemi ariyorlar. Kızlar kırmızı ruj ve eyeliner sürüp geliyor ben rimel sürünce yine uyarı alıyorum. Hocalar dahi bunu yapıyor. Üç yıldır kapaliyim ama öyle bunaldım ki bu durumlardan açılmayı dahi düşünüyorum. İmam hatip okumak istemedim. Benim geleceğim için Anadolu lisesi daha avantajlı geldi ama şimdi bu olanlar çok sinirimi bozuyor.
Kapalı olduğum için dışlanıyorum?
Cevapla