Anneme haklı olduğum için çok kötü sözler söyledim günaha girdimmi?

Arkadaşlar benim annemin psikolojisi bozuk. Bildiğiniz bozuk babasının evindeyken çok fakir büyümüş annesi falan bunlara 2-3 yılda ayakkabı alırmış para vermezmiş biryere yollamazmış bunlara çalışacaksınız okulada gitmek yok çalışıp para kazancaksınız dermiş falan filan neyse. Şimdi annemin küçükten beri psikolojisi bozuk yetişmiş ayrıca annem öyle bir kadınki dediğim dedik yani o derece. Ona karşı çıkan olursa kıyameti koparıyor. Eve arkadaş getiremiyoruz kızıyor. Daha doğrusu biriyle arkadaş olmamıza bile kızıyor. Bize aşırı baskı yapıyor çok sıkıyor psikolojik baskı yapıyor. Allah annenize itaat etmezseniz sizi sevmez diyor. Bende Allahtan korktuğum için pek birşey diyemiyorum. Para istememize kızıyor. Hiçbir ihtiyacımızı karşılamıyor. Bu arada benim babam kaptan 6-7 ayda bir geliyor eve herneyse. Annemden ben ders çalışıyorum üniversite sınavı için kitap lazımdı kitap istedim.15 gün boyunca bana alırım alırım diye oyaladı en sonunda 2 gün önce bana kitap falan lazım değil alamam hiç dedi. Zaten sürekli böyle yapıyorda bu bardağı taşıran damla oldu ondan sonra gezmeye gitti akşam eve geldi birde benimle dalga geçtiler güya küstünmü bilmem ne diye misafirde vardı o sırada ben ağlamaya tirtir titremeye başladım ağzıma geleni söyledim senin Allah uzun ömür versin nefret ediyorum senden bilmem ne diye. Güya üzülmüş ben inanın söylediklerim için pişman olmayı isterdim ama ne yazıkki hiç pişman değilim. Beni canımdan bezdirdi. Yıllarca bana baskı yapa yapa eziyet ede ede parasız biyere yollaya yollaya bıktırdı beni hiç kız arkadaşım bile olmadı. Hayatımda zaten hiç böyle bağırıp çağırıp ağlayarak anneme çıkışmadım. Anneme ben öf bile demeye demeye içime ata ata sonunda patladım ama günaha girdimmi ben şimdi?
Anneme haklı olduğum için çok kötü sözler söyledim günaha girdimmi?
Cevapla