Düşük aldığım sınav sonrası en yakın arkadaşım yüksek aldığı notu gösteriyor amacı ne sizce?

Arkadaşlar dersten kaldım arkadaşım bana yüksek aldığı notlarını gösteriyor bak kanka hiç çalışmadan bunu aldım falan diyor bunu neden yapıyor 😟😪
Güncellemeler
+1 yıl
Onunla konuşurken notlarım düşük diye ağladım ertesi gün bana yüksek olan notlarının resmini attı ben mi art niyetli düşünüyorum acaba 😪
Düşük aldığım sınav sonrası en yakın arkadaşım yüksek aldığı notu gösteriyor amacı ne sizce?
Cevapla