Arkadaşlar akıl verebilir misiniz ne yapmalıyım? Sürücü kursu bana göre ayarlamak zorunda değil mi?

Arkadaşlar ben sürücü kursuna gidiyorum 19 Şubat'ta sabaha direksiyon dersi vermişler 27 Şubat'ta bitecek. Bende dedim ki atamam yapılacak saatim değişebilir çalışacağım için o zaman 17. 00'a ders koyarız dedi kadın. Bugün de gelmiş diyor saatler dolu. 5 Şubat'ta sabaha direksiyon derslerin başlasın bende dedim ki 5 Şubat'ta kurum arayacak çalışmaya başlayacağım. Özel sektör değil ki habire izin alayım. Haftasonu da ders vermiyor. Bende arac olmadığı için sınava yakın tarih daha iyiydi
Arkadaşlar akıl verebilir misiniz ne yapmalıyım? Sürücü kursu bana göre ayarlamak zorunda değil mi?
Cevapla