Benmi yasima göre cok olgunum, yoksa yasimdakilermi yaslarina göre cocuksu?

genelde anlasdigim insanlar benden büyükler 35-40 arasi arkadaslarim var, kadin erkek karisik... Kendi yasimda olan bir arkadasim var oda benim gibi ama digerleri öyle degil...
Benmi yasima göre cok olgunum, yoksa yasimdakilermi yaslarina göre cocuksu?
Cevapla