İsim çekiciliği diye bir şeyi ilk kez duydum ve açıkçası merak ettim. Sizce öyle bir şey var mı?
Tamamen vizyon la alakalı bir de tabi ki isimlerin kişilerin üstünde iz bıraktığı bir gerçek bakarsın adam doğuludur elit değildir çocuğuna değişik isimler koyar babasına bakarsın İstanbul beyefendisi değildir çocuğuda o adamın genlerinden olacağı için çirkin olur yani bu biraz yetiştiği ortam bakım vs durumuna göre tabi ismi güzel olup çirkin olan da cokdur ama diğerine göre daha az
Burak , kesin yakışıklıdır yani 😂
Teşekkür ederim 😏😏
Böyle bir ayrım yapmam ne malum Necati isminde birinin yakışıklı olmadığı veya Remzi isminde birinin yakışıklı olmadığı illa hanzonun teki mi olacak Berk miş Burak mış tırı vırı bunlar
Cağatay, Giray, Mertay, Buray, Baturay, Koray, Eray, Ilkay, Turay, Alpay, Samuray, Dilberay, Baybay
Hahahaha yakarsın bizi çok fenasın
Cevap
108Cevap
Merhabalar yorumların bir kısmını okudum ve genellikle trol cevaplar olduğunu gördüm. Oysa güzel bir soru bu.
Şöyle sıralayabilirim.
1. Özgür
2. Yalçın
3. Berkay
Biraz yabancılara geçecek olursak:
1. Johnny
2. Alex
3. Ricky
Gibi küçük bir liste hazırlanabilir sanırım.
Okuduğun için teşekkür ederim...
Sevgiyle kalın efendim*
Kimsede çıkıp kızlardan dememiş ali diye bazı dizilerde basrol oyuncuların ismi ali benimde ismim ali eksiğimin oldugunu düşünmüyorum kaşım gözüm güzel .. ayrıca murat 'mustafa gibi onlar da yakışıklı olanları var kulaga hitap eden fıs çıkıyor bazen.
Alikuşu bilir misin sen 😂
çalıkuşu mu :)
o ne be hem benim ismimle ne alakası var onu anlamadım hem ismimi kötü ye kullanma lütfen bahsettiğin sanırsam pek hoş değil baska mana çağrıstırıyor
he tamam şimdi yakışıklıya lafım yok tabi :) ben alikuşu bilmediğim için kusura bakma önceden yazdıgım da seks gibi bir şey sandım ondan :(
Ahahah tövbe tövbe 😂😂 dizi oyuncusu yahu
düşün Muzaffer ve Emir biri diyarbakırlı göbekli tek kaşlı geliyor diğerinde karizmatik biri geliyor şimdi düşün Atakan nasıl bir şey geliyor aklına? =P
Valla bizim sınıfta vardı gıcık oluyordum ama bir karizması var gibi
Genelde banada cok gıcık olurlar dgfggg
Ben de oluyorum zatrn djdkdkd
#FalcıNikolasyorumluyor Arkadaşlar insandaki heyecan duygusu her alandaki gibi burada da kendini gösterir bundan dolayı çekici isimler kullanılarak bir kişiyi etkileyebiliriz özetlemek gerekirse çekici erkek veya kız isimleri sizi 1-0 bireylere karşı avantaj sağlar ama ilk görüşe hazır olun
Abdurrahman, Abdulrezzak, bu tip isimlerden ne çıkar diyor insanlar.
Tamam da alt tarafı isim, kendi seçmiyor ya.
Dışıyla alakasız olur isimler.
Fotograflarını gördüğün kişiyi yakışıklı sanıyosun. Yüzyüze geliyosunki tırtmış. Retrica denilen uygulamalar herkesi yakışıklı / güzel gösteriyor.
Kaldıki isme bakarak anlamak saçmalık.
Okulda kizlar Sürekli kuddusi adamda bir çocuktan bahsediyor dedim ki adı kuddusi olandan ne beklersin ama çocuk taş yani o isim cekiligi falan yalan dostum
Yusuf Peygamber'den gelen bir düşünce ile yusuf diyorum.
Evet bzm super zeka kizlarimiz akillarini kullanip diyemedi isimle alakasi yok
Berkcanlar mertcanlar hava da ucustu..
Allah akil fikir versin!!
Benim tanıdığım Burakların hepsinin maşallahı vardı.
Ama kesinlikle diyebilirim ki Emre, İsmail, Yasin değil. Çok çok eminim.
Evet tabii ki var her şeyin çekiciliği varsa isminin de çekiciliği var mesela ben kız olsaydım ozan isminden hoşlanırdım
Bazen çekicilik isimle orantısız oluyor. Çekici bulduğum isim Burak ama bu isimde olan herkes çekici demek değil.
Tolga'lar yakışıklı oluyorlar.
Bknz: www.kizlarsoruyor.com/uye/fussemaniaq
İsmi ile müsemma insanlar vardır. Lakin bu daha çok karaktere göre şekil alır.
Görünüş her zaman yanıltıcıdır.
Benim tersi oldu ya okulda çok yakışıklı biri vardı resmen takip ediyordum okulda çocuğun ismini duyunca takibi biraktim
neden ki
Hmmm değiştirsin ismini
Yazık üzülmüştür
Sen Şehmuz lara bak Şehmuz lara 😂 şaka tabi isim çekiciliği diye bir şey yok bana göre
Mert, Berk, Talha, Buğra, Deniz ve Pars tarzı çok kullanılmayan isimler ✩
Zeynep damla yağmur büşra. Ne yani erkek olarak erkek ismi mi yazaydım buraya :)
Sadece Türk isimlerinden yazacaksak:
1) Aksel
2) Hakan
3) Mert
*Gecen bol olsun.*
Karabey var bizde uff diyorum isminin adamı
#BirKezbanınSeyirDefteri
Hasan Hüseyin Murat her zaman karizma ve tuttuğunu koparan ismlerdir.
Genelde tam tersi olur tıpkı sesine âşık olduğunuz radyocularin tipsiz çıkması gibi
Genelde tam aksi olur ama Levent, Haluk, Bora, Barbaros favorilerim direkt ben karizmayım diyo
Bunla ilgili bir anım var, aklıma getirdin.. isim çekiciliği var ama bir yere kadar..
Onu bilmem ama şu hüsamettinlerin tamamı bıyıklı : )
Yanıltıcı bir durum. Tam öyle hissederken hüsrana uğranir çoğu zaman...
Asrın... sarp... kuzey... volkan... sancak... karan...
bir keresinde birisi berk adında yakışıklı olmayan birini gördünmü hiç demişti😅
Gördün mü
Yakisikli: burak, emre, mert, yigit vs
Karizmatik: kerem, murat, halil ibrahim vs
Benim adım niye yok burda? :)
Berkecanlar havada uçuşuyor. Hayal kırıklığı yaşattığım için üzgünüm... Cem, Kerem diyorum.
Eren murat toprak asil mesut hasan etrafimdaki kardeslerimin cogu boyle ve allah var yakisiklilar
şaziye ne kadar çirkinse masal o kadar güzeldir deneyimlerimle sabittir
Tip disunmem ama karakter on yargisi yapıyorum bazen Emreler hep y. avsakmis sanki
Benim oğlumun adı hüseyin şimdi bu isim çekici mi? Değil. Ama kendi oğlum diye demiyorum kendisi çok yakışıklı.
Erkekleri bilmiyorum ama kızlarda var mesela su isimli bir kız asla çirkin olmaz ya da bade
Ali isminde tanıdıklarım hep yakışıklıydı aga kendimde dahil 😂
İsimlere anlam yükleyecek kadar ütopyada yaşamıyoruz şükür.
Yalnız tamam da bu fotograf niye tipe bak su adamin.
İsimle alakası yok. Abdurrahman isminde yakışıklı arkadaşım var 😂
Hakkı. Adamlarda potansiyel karizmalı bir isim var..
Oğuz ismi. Ben hiç yakışıklı olmayan bir Oğuz görmedim.
Çağatay, Ateş, Poyraz, Burak, Koray, Buğra, Murat falan
Enes, kerem , emre bilmemne😅😅😅
Recep, Tayyip, Erdogan xd
Berke berk batu burak
Yok öyle fantazilerim.
Boş ve gereksiz bir soru.
Bilmem ilk defa duydum böyle bişey mi varmış
murtazaysa çirkin olamaz zaten :D
Abdulmuttalip?
Hakan
Ozan
Mert
Sinan
Levent
...
Yiğit, Mert, gibi isimler kulağa hoş geliyor
Batuhan, emre, batu falan djfhfh
Tabi ki de Berk Cannn
Ahmet Mehmet Murat Mustafa
Burak
Kerem
Cem
Barış
Mert
Mete
Berk
berk berke berkay berkan sjshahsh
Üst sınıftaki berkeler 😂😂
öyle birşey var mı yaaaa
Özgün arda ve çağdaş 😊😊
Öyle bir isim olamaz heleki başka erkekler asla 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar