

'Farmakoloji kitaplarında geçmez ama bağlandığım cyp enzim sen.'
Hadi arkadaşlar bekliyorum sizden de, en yaratıcı kişiye EİG gelecek, ayrıca herkese artı puan :D


Sen neden kalbi bu kadar güzel bir kadınsın acaba lütfen cevaplar mısın 🙂
Belki kötüyümdür?
Kalpler Allah’ın elindedir
Ve kötü olucağına inanmıyorum
Elbette öyle. Kötülük zihin yorar o yüzden uğraşmıyorum valla
Kralsın 🙂
Ben anladım zaten belli melek olarak yaratılmışsın
Ya nereden anlayacaksın kendim ile alakalı bişey paylaşmadım sorudan anlaman da mümkün değil zaten :)
Hissettim belki ya🙂
Öyle hissedilenler doğru olmuyor ya pek birini melek sanıyorsun sonra şeytan çıkıyor adam sanıyorsun yarı yolda bırakan çıkıyor filan bu böyle uzar gider
Öyle mi dersin
İstisnalar olamaz mı yani
Bence sen istisnasın her ne kadar kabul etmesinde 🙂
Genelde öyle ama vardır istisnalar tabi. İnşallah öyledir :)
Var bence
Allah seni o gittiğin yolda daim ve makbul eylesin
Öyledir umarım, amin teşekkür ederim zaten insanın niyeti iyi olunca Allah o kişiye o yolda yardım eder
Evet doğru söylüyorsun
Allah büyük
Üniversite nasıl gidiyor
Ondan şüphe mi var zaten Allah var gam yok
Eyvallah
Okul nasıl gidiyor
Sanki tanıdıkmış gibi yazıyorsun okul üniversite filan :) İyi gidiyor çok şükür işte uğraşıyoruz
Yok tanımıyorum da üniversite okuyorsundur diye tahmin ettim 🙂
Allah iyilik versin 🙂
Anlıyorum, amin teşekkürler :)
Amin inşallah 🙂
Mimarlık mı okuyorsun 🙂
Yanlış tahmin, eczacılık :)
Oo maşallah 🙂
Mükemmel bir bölüm
Helal olsun ya gurur duyulası birşey 🙂
Teşekkür ederim yok ya büyütülecek birşey değil emek vermekle alakalı :)
Benim kardeşlerim de sınava hazırlanıyor okumak istiyorlar eczacılık
Bence büyük birşey maşallah nazar değmesin 🙂
Kaçıncı sınıfsınız 🙂
Özür dilerim başını da ağrıttım
Anladım başarırlar umarım, teşekkür ediyorum öyleyse :)
Başını ağrıttım tabi 🙂
Günaydınn
Edebiyat kitaplarında yazmaz ama yazdığım her kelam sen
Güzelmiş :)
Cevap
4Cevap
Tarih kitaplarında geçmez ama , Angara aslında dünyanin en güzel şehridir kız ayool
Boş işlerle uğraşmam ama Yorum yaptım ben
Sağolasın :D
Her zaman yazmam ama bu sefer yazdım ben
Ellerin ve klavyen dert görmesin, sağol :D
Cin Ali'de geçmez ama en ince sen 😊😊
Herkezi seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar