Beta balığımı bardakta besliyordum. Böyle bir fanusun içine koydum. Bu fanusun hacmi sizce yeterli mi? Yem yemiyor. Nasıl/Ne yer?

Beta balığımı bardakta besliyordum. Böyle bir fanusun içine koydum. Bu fanusun hacmi sizce yeterli mi ? Yem yemiyor. Nasıl/Ne yer?

Beta balığımı bardakta besliyordum. Böyle bir fanusun içine koydum. Bu fanusun hacmi sizce yeterli mi? Yem yemiyor. Nasıl/Ne yer?

Beta balığımı bardakta besliyordum. Böyle bir fanusun içine koydum. Bu fanusun hacmi sizce yeterli mi? Yem yemiyor. Nasıl/Ne yer?

Beta balığımı bardakta besliyordum. Böyle bir fanusun içine koydum. Bu fanusun hacmi sizce yeterli mi? Yem yemiyor. Nasıl/Ne yer?



Güncellemeler
+1 yıl
Yem konusunda ne söyleyebilirsiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Komünist olsa grev yapıyor diyecem ama komünistte değil. 10 gündür grevde. Tek yaşayan bir tür. Liberal balık.
Beta balığımı bardakta besliyordum. Böyle bir fanusun içine koydum. Bu fanusun hacmi sizce yeterli mi? Yem yemiyor. Nasıl/Ne yer?
Cevapla