80 ya da 60 km giden bir arabadan atlarsam ölür müyüm yoksa biraz hasarla kalkabilir miym ayağa?

21 yaşındayım ailem kız olmadıgımı ögrendi. dayım her gün hakaret msjları atıyor. ben yaşamak istiyorum aslında ama üzerimde baskı ve bakışlar buna izin vermiyor. dua edin ne olur..
Güncellemeler
+1 yıl
aileme ben söyledim.
80 ya da 60 km giden bir arabadan atlarsam ölür müyüm yoksa biraz hasarla kalkabilir miym ayağa?
Cevapla