Fake hesabımdan bir kızı sanırım kendime aşık ettim ne yapmalıyım?

Erkek fake hesabı açtım trolüne. Erkekleri trollüyordum güzel memeler falan diye mesajlar atıyordum gay olduğumu söyleyip delirtiyordum neyse kısaca kendimce eğleniyordum seri mesaj atarken yanlışlıkla bu kıza da atmışım erkek hesabı olduğu için beni erkek sandı ben de bozmadım baya konuştuk yani konuşmak hoşuma gidiyir ama arkadaş olarak, ben lez değilim yavşaması falan hoşuma gitmiyor ne yapmalıyım şimdi nasıl çıkıcam bu işin içinden kız beni kıskanıyor kızları takip etme falan diye halbuki ben de kızım 😞
Güncellemeler
+1 yıl
Ya bir de kız 12. Sınıf tam da sınav dönemi üzersem sınavlarına etki eder günaha girerim diye korkuyorum açıkcası
Güncellemeler
+1 yıl
Karar verdim ben bu hesabımdan soğuturum kendimden en sonunda bırakır gider kendi hesabımdan da normal arkadaş olurum 'kız' olarak
Fake hesabımdan bir kızı sanırım kendime aşık ettim ne yapmalıyım?
Cevapla