
Kamerada belli olmuyor diye flaşla çektim flaşssızda gölgesi var mı gözüküyomu



kardeşim ne takıyorsun bu işleri bu kadar yahu. El alem ağzını burnunu değiştirir tonla parayla. genetiğinden kaynaklı ya da hormonel bir olay o. Zor bir yanı yok gidip bir epilasyoncu da 1-2 ay tedavi görüyorsun ve edebiyen kurtuluyorsun.. hemde fiyatı öyle yüksek birşey
İz kalırsa diye korkuyorıl
Korkuyorum
İgneliden baska olmuyor ignelide korkutuyor
Düşüncem tamam
Fazla tabi. Lazer ile çözüm bulursunda bu tüylenmenin sebebi ne? onuda bgir araştır belki bir hormonun sapıtmıştır. Kan tahlili yaptır
aynaya bakinca yüzün siyah gözükiyorsa cok olabilir ama seni rahatsiz etmiyorsa sorun degil
İkincisini flaşla mı çektin? İlkinde yok gibi duruyor eğer normalde öyleyse kafana takma
Çflaşla cektim evet ama bir de de gölge var ve kamera net değil diye belli olmuyor
O zaman lazer
Cevap
17Cevap
Tedavi görmem gerek hiç normal değil bu kendi yntemlerin ile daha kötü olabilir
Bence bir şekilde bu tüylerden kurtulmaya bak. Bir bayanda hiç hoş durmuyor 😔
Çok fazla kıl var yüzünde lazere ya da iğneli epilasyona gitmelisin
Onların dökülmesi lazım. Ergenlik döneminde bazı kızlarda oluyor
bence oksijenli su sür ve tüy dökücü kremler var kullan
Sakal çıkmış sen tüy diyon
Abartma
Baya fazla bende bu kadar yok
dikkat et askere çağırırlar
Müdahale de bulunma sen onlar dökülecek
Evet fazla ağada yaptırabilirsin
Esmersin sanırım o yuzden evet
Orhan gencebay al onlari.
Zom yapinca netlik kaybolmus anlaslmiyo
Lazer epilasyon aleti alacan alttarafi 400 tl
Bende bu kadar sakal yok
1 sene olmuş. Sonuc olarak ne yaptin
Flaşlı çekmeye devam et sen bacım
Neden flaşssız nasıl :)
Flaşşsız daaha mı kötü
evet öyle biraz
Sakallandın.
Yüz tüylerinden kurtuldun mu?
çok yakından belli oluyor muhtemelen
Evet var biraz
evet baya fazla..
Erkek gibisin
Bak abartma
Abartmıyorum
Çok tüy var.
Biraz fazla
Evet, fazla.
Belli oluyor.
evet
Evet
Sorun yok normal
Hiç belli etmiyor ki
Etmiyor mu
Herkes yakından gel beraber tıras olalım felan diyor kamerada net gözükmesede realde cok söyleyen var 😕
Ben söyleyene kadar farketmeyen ama sonraaa varmıs diyende oluyor
AY xok nadir yorumun sağol herkes yüzüme vura vura reisl ediyor beni 🤨
Grş
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar