Çok sinirlendim eşimin bileğine bıçak girdi çok fazla kanıyor damarini mi kestim acaba?

Eşim işten biraz geç geldi çok sinirlendim bu bir değil kaç defa yaptı yine aynı şeyi yemin ediyorum şaka falan değil sinirlenince gözüm bir sey görmüyor çok üstüme gitti elime ne geldiyse aldım onumde bıçak vardı aldım onu elime bileğine geldi saplandı atardamara falan geldi mi bilmiyorum kan akiypr çok fazla yarildi sanki hastaneye gidelim diyorum gitmem diyor gitmek istemiyor.
Çok sinirlendim eşimin bileğine bıçak girdi çok fazla kanıyor damarini mi kestim acaba?
Cevapla