Selam arkadaşlar fotoğraflarda gördüğünüz bu tatlişi bugün sahiplendim. Yaklaşık 3 aylık kadar ve dişi. Gördüğünüz üzere tekir bir kedi ama bu konuda bazı korkularım var.. Bundan 1 sene önce aynı bu şekilde arkadaşıma bir kedi sahiplendik ismini sütlaç koyduk, çok severek büyütmemize rağmen şu an 1 yaşına girecek, az kaldı aşırı saldırgan aynı sokak kedileri gibi, saldırıyor, kaçıyor, sevdirmiyor vs. Koynumuzda uyuttuğumuz kedi resmen sanki sokakta büyümüş bir kedi gibi hırçın ve yırtıcı. Arkadaşımın evinde yırtılmadık koltuk perde kalmadı. Çok tereddütte kaldım daha önceden tekir kedi ile böyle bir geçmişim olduğu için ama dayanamadım sahiplendim. Şuanlık uysal gibi yani odamda gezerken kesinlikle yaklaşamıyorum direk kaçıyo ama yatağıma yatıp hiç ellemeyince hopluyor, zıplıyor ve kendi kendine gelip yanıma yatıyor sevdiriyor. bir kaç kere yatakların altına kaçtı ve tutmaya çalışınca garip bir ses çıkarıyor ya hani kediler saldırmadan önce bilirsiniz o sesten çıkardı, bende daha fazla korkmasın diye ellemedim kendi geldi yanaştı yanıma. Açıkçası bilgisi olan birileri varsa yardımcı olmalarını çok çok rica ediyorum.. 1 ay kadar bir süre bakıp birbirimize alışamazsak sahiplendiğim kişiye geri götüreceğim ama bunun olmasını hiç istemiyorum. Sizce nasıl yaklaşmalıyım bu konuya? Ha bide garip bir şekilde patileri simsiyah çok güzel :)
Tekir kedi sahiplendim ama korkularım var? Biraz uzun oldu ama detay kısmında bolca detay verdim sizlere :) şimdiden teşekkürler?
Daha çok küçük ve yeni gelmiş eve alışamaması normal benim de tekir kırması 3 aylık kedim var oda ilk geldiğin de baya küçüktü 1 aylık falandi sürekli kaçar, koltukların arkasına saklanırdı ama hırçın değil arada kendi kendine tuaf sesler çıkarıyor yine de alıştı eve ve evdeki herkese artık kaçmıyor kucaktan inmiyor aşırı yaramaz Ee çocuklar sonuçta yaramaz olmaları gayet doğal 😊
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet evet ilk günü daha ondan dolayı çok fazla garipsemiyorum kaçmalarını ama işte dediğim gibi başımızdan daha önce böyle bir olay geçtiği için endişe ediyorum umarım birbirimizi severiz ☺️
Sadece bazı cinsler sürekli sevilmek istiyo ( chinchilla ) onun dışında gelir o yanaşır sana. Ama bu gece yanına gelip küçük kaçamaklar yapmayacağı demek değil🐾🐾🐾🐾🐾
kediler kendini sevdirmez ve istemediği zaman oynamaz bırak kendi yanaşsın oynaşsın sevdirsin kendini ayrıca oynaması için materyaller koy eve oynadıkca özgüvenleri artıp daha sıcak kanlı oluyorlar
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle kendileri istedikleri zaman sevdiriyorlarmış bunu öğrendim. Herkes söylerdide inanmazdım. Oyun oynarkende tırtıcı oluyorlar ama arkadaşımın kedisi bambaşka, bildiğin saldırgan.. umarım aynı sorunları yaşamam
saldırgansa oyun oynat oyun oynaması için esyalar al internetten birde saklanması için bir köşe veya karton gibi birsey yap kediler cok urkektir kacıp bir köşeye sıgınma istegi duyarlar
Evet biliyorum o dönemleri :) arkadaşımın kedisi kızgınlık döneminde ama bundan öncede hep hırçındı bizim bu minik daha 3 aylık ablası :) 1 yaşından itibaren giriyorlar kızgınlık dönemine
Ana Sayfa > Evcil Hayvanlar > Sorular > Tekir kedi sahiplendim ama korkularım var? Biraz uzun oldu ama detay kısmında bolca detay verdim sizlere :) şimdiden teşekkürler?
En İyi Cevaplar