Tekir kedi sahiplendim ama korkularım var? Biraz uzun oldu ama detay kısmında bolca detay verdim sizlere :) şimdiden teşekkürler?

Selam arkadaşlar fotoğraflarda gördüğünüz bu tatlişi bugün sahiplendim. Yaklaşık 3 aylık kadar ve dişi. Gördüğünüz üzere tekir bir kedi ama bu konuda bazı korkularım var.. Bundan 1 sene önce aynı bu şekilde arkadaşıma bir kedi sahiplendik ismini sütlaç koyduk, çok severek büyütmemize rağmen şu an 1 yaşına girecek, az kaldı aşırı saldırgan aynı sokak kedileri gibi, saldırıyor, kaçıyor, sevdirmiyor vs. Koynumuzda uyuttuğumuz kedi resmen sanki sokakta büyümüş bir kedi gibi hırçın ve yırtıcı. Arkadaşımın evinde yırtılmadık koltuk perde kalmadı. Çok tereddütte kaldım daha önceden tekir kedi ile böyle bir geçmişim olduğu için ama dayanamadım sahiplendim. Şuanlık uysal gibi yani odamda gezerken kesinlikle yaklaşamıyorum direk kaçıyo ama yatağıma yatıp hiç ellemeyince hopluyor, zıplıyor ve kendi kendine gelip yanıma yatıyor sevdiriyor. bir kaç kere yatakların altına kaçtı ve tutmaya çalışınca garip bir ses çıkarıyor ya hani kediler saldırmadan önce bilirsiniz o sesten çıkardı, bende daha fazla korkmasın diye ellemedim kendi geldi yanaştı yanıma. Açıkçası bilgisi olan birileri varsa yardımcı olmalarını çok çok rica ediyorum.. 1 ay kadar bir süre bakıp birbirimize alışamazsak sahiplendiğim kişiye geri götüreceğim ama bunun olmasını hiç istemiyorum. Sizce nasıl yaklaşmalıyım bu konuya? Ha bide garip bir şekilde patileri simsiyah çok güzel :)
Tekir kedi sahiplendim ama korkularım var? Biraz uzun oldu ama detay kısmında bolca detay verdim sizlere :) şimdiden teşekkürler?
Tekir kedi sahiplendim ama korkularım var? Biraz uzun oldu ama detay kısmında bolca detay verdim sizlere :) şimdiden teşekkürler?
Tekir kedi sahiplendim ama korkularım var? Biraz uzun oldu ama detay kısmında bolca detay verdim sizlere :) şimdiden teşekkürler?
Tekir kedi sahiplendim ama korkularım var? Biraz uzun oldu ama detay kısmında bolca detay verdim sizlere :) şimdiden teşekkürler?
Cevapla