Çıplak fotoğraflarımı abim gördü, siz olsanız napardınız?

Abim telefonumu karstrmis kendi kendime çektğm fotograflari görmüş. Bu fotograflari. kimseye gönderdgm yok. Sadece nasil göründüğümü merak ve spor yapiyorum degsm var mi diye. Çok utaniyorum ve beni bu sekilde utandrdgi icin onunla konusmuyorum. Uzun zaman oldu hala da unutamiyorum. abim beni niye öyle görsn. zorunlu olmadkca tel de acmiyorum. bunu nasil uzerimden aticam bilmiyorum
Çıplak fotoğraflarımı abim gördü, siz olsanız napardınız?
Cevapla