Günlerdir buju düşünüyorum derslerimde başarılıyım ama yukarıdaki hareketlerimden dolayı ailem beni sevmiyor arkadaşım yok.
Ne yapacağım bilmiyorum intihar herhalde son çözüm.
Ne yapacağım bilmiyorum intihar herhalde son çözüm.
Tek tip olamaz insanlar
Sende cok konusan bıcır bir arkadassan öyle kalmalısın
He bazı rütusların gerekiyorsa ceki düzen verirsin onun dısında
İnsanların ellerine iplerin verilmiş diledikleri yöne cekecekleri kukla değilsin
Bilgi sonsuz öğren öğret
Kimse kendısi gibi olmanı , olmadğin takdirde ötekileştirmeye hak sahibi değil.
Hani engeller olur ya onlar gibiyim
Engelliler
Engellilere benziyorum
Bende boş konuşurum, saçma konuşurum ama insanlar bırak seveceklerse böyle sevsinler yoksa yok olsunlar.
Sorun sende değil çevrende ne zaman aklına bunlar gelse şöyle de sorun bende değil ki çevremdeki insanlarda , akışına bırakk ;)
Ama sorun bende salak olduğumu bende biliyorum
Hemende intihar edin. Ya kendini değiştirmeyi denesene. Benim için olduğun gibi görünmek daha önemli ama yinede sen bilirsin
Degisemiyorum engelli gibiyim.
Ihtihar etmeye zaten daha önce kalkıştım ama ölmeye yakınken okuldaki hizmetliler kurtardı
Kurtulamazsın ölünce. Hem ne gibi saçma hareketler yapıyosun ki
Cok buyuk tepkiler veriyorum olmadık yelrerde 'oha'
Felan diyorum ortama ayak uyduramıyorum
Ya bunlar dert edilir mi ya? Bence bunlar gayet normal. Seni yadırgayanlar ölmeli
Ama ben bile kendimden nefret ediyorum neden dünyaya geldim ki diyorum ailem bile diyor duzelmiyorum ama.
Imanli bir insandım.
Ama artik ettiğim dualarin kabul olduğunu be düşünmüyorum.
Üzüntüden artık zayiflamaya başladım ölsemde kurtulsam diyorum
Özelden ulaşsana bana
Cevap
3Cevap
O zaman çok konuşma, gereksiz hareketler yapma ve kendini gereksiz biri olarak hissetme.
Demekle olmuyor ki olamıyorum öyle 😔
Bence eglenceli bir insansin bosver taoma diger insanlari eglenceli olmak guzel birseyyy
derslerın ne onemı var anlamıyom. olgun olursan daha i yi olur. bakış acın bile değişir.
Derslerin onemli olduğunu soylemedim iyi dedim
vurgulamıssın ondan... kacıncı sınıfsın
18 yaşındayım 11e gidiyorum
ahhaha :D:D ınanmadım
Çok konusman çok güzel bişey aslında
Ama ben engelli gibiyim sacma sapan konuşuyorum
Öyle değil ama dışardan bakan biri aklından zoru var der
Hayır ben uzaktan kendimi görsem konusmam nile oyle düşün gereksiz harejetleirm var
Abartma akü düzelirsin
Düzelmiyorum işte
Seni olduğu gibi kabullenecek birini bul ne olacak
Ama ben bile kendimden nefret ediyorum kim sevsin
Bunların temeli özgüven eksikliği emin ol seni seven çıkar. Özgüven bas kendine bende öyle düşünüyordum şimdi özgüvenim yerine geldi ha desen ki başın bağlımı değil ama seven sayan var çok 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar