Sizi üzen kalbinizi kıran insanlara ne demek istersiniz buradan?
Ağzınıza osuruyum emi ruhumu çaldınız pislingler 😒

Ağzınıza osuruyum emi ruhumu çaldınız pislingler 😒


Şuanda hatırladığım biri yok. Ama üzülünce genelde hep çok pişman olurlar inşallah diyorum. Bir insana en büyük cezadır pişmanlık. Kendi vicdanlarıyla savaşıp dursunlar.
Beni özen insan yok. Bir şey yazamıycam. Bu durum beni üzdü. Beni sen üzmüş oldun. Allah senin belanı vere 😂
Yaa bela okuma 😂😂
Peki canım ☺️
İyiki üzmüşsün hayatı öğrettin 😄 neyin ne olduğunu öğrettin demek istiyorum teşekkürler 😄
Onlara Toplu Cevap.. :/
https://www.youtube.com/watch?v=Czx_8Mmqqt8Cevap
4Cevap
ihanetini al ve müsait bir yerine koy neden yedi yıl ÖMÜR yedin değdimi başkası sevdi mi lan seni ben kadar :(
Seni kücük faise bu neler neler yapabiliyormus bak sen derim
Beni üzdüğü gibi üzülsün isterim. Yaşattığını yaşasın yani
Hiç kırılmıyorum boşuna uğraşmayın.
Peki reyiz
Siz hepiniz ben tek.
Tamam reyiz.
Ben kirilmaz cam gibiyim.
Bisey diyemezdimm her zamnki gibii😶
Bir sey demem. Severim.
hepinizin a*ına koyyım
bişey demem
gülümserim..
hepsi serefsiz
Neler neler
Aman unuttum gitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar