Yav benim hayatimda uzun suredir kimse yok herkesin bir sevgilisi var ben hep tekim. Tipim de duzgun ama olmayinca olmuyo. Diyorum ki spor salinuna gideyim hem fazladan 4 kilomu vereyim bir enerjik olayim hem de belki ordan bir sevgili bulurum diyorum ama kafam karisik. İstanbul'da macfit adli salona gideyim diyorum ama ordakiler abaza mi issiz gucsuz tipler mi yaslari kucuk mu ya da amcalar mi olur ortam eglenceli keyifli mi olur olmaz mi bilmiyorum. Eger orda kafama gore bir sevgili de bulamayacaksam sadece kadinlara ozel baska bir salona gitmek dans yoga moga yapmak daha rahat ve eglenceli olur galiba.
Sizin bu konuda bilginiz var mi?
Siz oraya
Sizin bu konuda bilginiz var mi?
Siz oraya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar