Odam yok. Özel alanımda yok düzen denen şeyim yok. Bunaldım. Nasıl toparlarım?

19 yaşına geldim. Oturma odasında uyuyorum.
Özel diye birşeyim yok.
Babamda çok sigara içiyor iğrenç kokuyor kokusu üstüme yastığıma siniyor sanki.
Çok uykum gelse bile anne babamın keyfini bekliyorum uyku için.
Misafir gerlince uyku denen şey bitiyor.
İçim bunalıyor daralıyorum artık 😢😴
Odam yok. Özel alanımda yok düzen denen şeyim yok. Bunaldım. Nasıl toparlarım?
Cevapla