Popom cok kucuk ve oturunc Batiyo, cok az yer kapliyo :o nasil büyür?

Boyum 172 kilomda 48 ozellikle otobuste koltugun yarisini kapliyo yanima oturana 1.5 kisilik yer kaliyo sinir oluyorum bilerek bende bacaklarimi iyice acarak oturucam artik :D :p Ve cok batiyo nereye otursam kemik gibi cunku popom sifir yag tas gibi. Nasil biraz yaglandirabilirim
Popom cok kucuk ve oturunc Batiyo, cok az yer kapliyo :o nasil büyür?
Popom cok kucuk ve oturunc Batiyo, cok az yer kapliyo :o nasil büyür?
Cevapla