Boyum 172 kilomda 48 ozellikle otobuste koltugun yarisini kapliyo yanima oturana 1.5 kisilik yer kaliyo sinir oluyorum bilerek bende bacaklarimi iyice acarak oturucam artik :D :p Ve cok batiyo nereye otursam kemik gibi cunku popom sifir yag tas gibi. Nasil biraz yaglandirabilirim
Popom cok kucuk ve oturunc Batiyo, cok az yer kapliyo :o nasil büyür?
Burada mesela sadece popo değil maalesef. Üzgünüm ama boy ve kilo endeksinin baya bir altındasın. Senin boyunda olan birisinin olabileceği en alt kilo sınırı 58 olmalı ki buda yine zayıf.
Doktorlardan yardım almalısın sana diyet programı oluşturulmalı ve bu programa harfi harfine uymalısın. Umarım düzgün kiloya ulaşırsın.
Okey spor salonuna kayıt ol beslenme programı al macfit bu konuda iyidir diğerleride iyidir reklam olmasın karbonhidrat vs desteği alıp zamanla hem vucudunu geliştirebilir hemde kilo alabilirsin. Günlük alman gereken kaloriyi bul onun üstüne çık haftada 200 300 gr gibi kilo ala ala bir spor salonuna git yardımcı okurlar sana
Gizli Gay yine geldi soruma. Oglum bana asik misin ikidir gelip sorularima yorum yapiyosun. Bu kadar belli etme nonos oldugunu :D zaten orali olmayan gelip yorum yapmaz demek cok ilgini cekmisim ki ikidir gelip soruma yorum yapiyosun. Ben erkegin dibiyimde senin g*tunu veren bir ibn* oldugun apacik ortada :D hadi simdi s*ktir git sorularimdan. Ben erkeeklerle ilgilenmiyorum 😂😂
Hahahhaha trollendigimin farkinda olmayinca ben 😂😂😂 oglum yuru git. Hala yazip duruyosun s*ktir git lan nasil bu yuzsuzsun ya benden sana hayir yok diyorum ya cocuguuu
En İyi Cevaplar