Çok fena aşığım ya hen de çok fena.. Napıcam ben nasıl kurtlucam yardım tavsiye ya?

Onu o kadar çok seviyorum ki anlatamam.. Aynı sınıftayız. Her gün onu görüyorum.. 2 senedir platonik aşığım ona. Ya ondan naşkasını düşünemiyorum. Ama o, onu sevdiğimi bilmiyor. Ayrıca şu an sevgilisi var. Bir zamanlar yani geçen sene benden hoşkanıyordu yanıma geliyordu konuşmaya çalışıyordu ama ben ne yapacağımı bilemediğimden her şeyi mahvettim ve daha başlamadan bitti beni konuşmayan sessiz sakin birisi sandı ya.. hatta arkadaşına söylemiş beni sevdiğini sanırım ki o da bana bakarak bir diyalopunuz olmaz dedi ve o da bana bakıyordu. Bir ara derste baya odaklanmış beni izliyordu hatta... Bu sene sevgilisi var işte. Ya benimle halen upraşıyor konuşuyor arada ama cidden ümitlenmek istemiyorum artık seviyır mu sevmiyor mu diye düşünmekten öldüm olmayacağız bu gidişle belli ama çok aşığım ben kokusu burnuma geliyo inanır mısınız nasıl oluyo bu bilmiyorum ya... napıcam ben yardım ya
Çok fena aşığım ya hen de çok fena.. Napıcam ben nasıl kurtlucam yardım tavsiye ya?
Cevapla