Arabayı kaldırırken topuk yerdemi olacak yoksa dizle berabermi kalkacak?

merak ettiğim konu bu. şöyle anlatayım: ayak debriyajda vites 1 de. ayağı debriyajdan çekerken dizle beraber komplemi kaldırmak gerekiyor yoksa topuk tabana değecek şekildemi kalkmak gerekiyor hangisi daha rahat olur.

dipnot: acemiyim
Arabayı kaldırırken topuk yerdemi olacak yoksa dizle berabermi kalkacak?
Cevapla