Okuduğum kitapları anlamıyorum?

çok mu salağım? hep basit kitaplardan zevk alıyorum. edebi nitelik taşıyan kitapları anlamak benim için hiç kolay olmuyor. daha doğrusu odaklanamıyorum. bir arkadaşım 1 haftalık kitabını ödünç verdi okumadan vermek istemiyorum fakat anlayamıyorum ki okuyayım
Okuduğum kitapları anlamıyorum?
Cevapla