Makine mühendisliği mezunyum askere gideceğim asteğmen olarak yapmak için uzun dönem işaretledim detaya bakabilirmisiniz?

Bu asteğmenlik sanırım her başvuranı çıkmıyormuş sizce çıkma ihtimali az mı çok mu neye göre alıyorlar
Makine mühendisliği mezunyum askere gideceğim asteğmen olarak yapmak için uzun dönem işaretledim detaya bakabilirmisiniz?
Cevapla