Herkes Komutanin postasi olmak diyor.
Bana gore nizamiye cavusu
Ben ziyarete gitmisyim nizamiyenin onunde adam kendi evi gibi kullaniyordu
Bana gore nizamiye cavusu
Ben ziyarete gitmisyim nizamiyenin onunde adam kendi evi gibi kullaniyordu
Askerde rahat görev yoktur. Senin olduğun bölüğe komutanlığa göre değişir o. Komutan postası olursun ama o rütbeli sert ve çekilmez olursa döve döve bitirmez senin askerliğini.
Muhabere çıkmış bana da. Rahat mı değil mi gidince göreceğim 😂
Cevap
15Cevap
17 yıldır bu mesleğin içindeyim. Şoförler kadar rahatı yok bunu diyebilirim. İş varsa asker gezer yoksa garajda goygoy muhabbet.
Mesleğin olup gitmesi daha iyi isinle ilgilenmiyorsu bildiğim kadarıyla
En rahat askerlik yapan hava kuvvetlerin de askerlik yapanlardir
Orda da bölüm bölüm değişir
Bisey sorabilirmiyim
ben kuryeydim gayet de rahattım =)
Santralci ve ya yazici
nöbetttt :D
Gahahaha
Hayırdır askere mi gelicen
Hayirdir askere mi gidiyorsun
Askerlikte rahatlık diye bir şey yoktur
Hava sıhhıye kebap
yazıcı olmak..
Loadmaster.
3-5 nöbeti en güzeli
Petlanton
On başı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar