Azar uygulamasını hiç kullandınız mı? Denk geldiğiniz değişikler kimlerdi?

Ben bir iki kez girmiştim. Bu arada bilmeyenler için azar bir görüntülü sohbet uygulaması. Dünyanın herhangi bir yerinden insanlarla eşleşim sohbet ediyorsunuz. İşte ben bir kez şeye denk gelmiştim. Suriyedeki savaşlar sırasında bir suriyeliyle eşleşmiştim. Duvara silahı dayamıştı arkada da arapça bir şeyler yazıyordu. Çok korkmuştum sonra bor daha pek girmedim sjsjsj bir kere de böyle kanadalı bir çocuğa denk geldim 'oh my god noooooaaw' diye hönkürmüşü beni görünce shjdjdhd çok değişik insanlar var ya 😄 siz hiç girdiniz mi?
Azar uygulamasını hiç kullandınız mı? Denk geldiğiniz değişikler kimlerdi?
Cevapla