Yuzumun diger bolgeleride boyle, hem yaniyo hem uyuşuk, bepanthol aldım, surunce de yaniyor, şu an buz koyuyorum sabaha hafifletir demi ya da bildiginiz yontem varsa 1 gecede geciricek soyleyin lutfen? (Acnelyse kremden sonra soyuldu bir kismi boyle oldu)
Yüzüm (soyuldu) çok feci yanıyor gorunce tahmin edebiliyosunuzdur yarin sabaha kadar nasil geçer?
Böyle şeyleri cildin için kullanma soyucu kremler o kadar etkili değil sivilce konusunda. Daha çok iz için kullanılır zaten. Lütfen kötü olmayan cildini bir iki sivilce için heba etme.
En İyi Cevaplar