Ona ne yapıp mutlu ederdiniz
Ev arkadaşım şu an hiç bir sebep yokken ağlıyor bende üstüne gitmek istemedim yalnız bıraktım onu 🙄
Ev arkadaşım şu an hiç bir sebep yokken ağlıyor bende üstüne gitmek istemedim yalnız bıraktım onu 🙄
Yalnız mı bıraktın ben asla öyle birşey yapmam. Çünkü aptalca düşünüyorlar o sırada. Akıl vermeye yöneliyorum direk.
Benim vereceğin akıla ihtiyacı yok kızın demek ki kendini iyi hissetmiyor ki ağlıyor niye gidip üstüne 10 saat konuşayım
Kızmadım
Her insan farklıdır kız ilk kez ailesinden ayrıldı doğru düzgün arkadaş edinemedi dolmuştur bunun zekilikle aptallikla alakası yok
Sorarım ne oldu derdin ne diye olmadı yalnız bırakırım
Sordum sebep söylemedi bende yalnız bıraktım
Ben ağlayınca yalnız bırakılınca daha çok üzülüyorum bence yalnız bırakma destekcisi olduğunu bilmeli
Evet yanın gittim şimdi
İy yapmışsın umarım sorununu çözebilirsiniz 😊
Arkadaşım yok
Bişey yapmam, benim derdim kendime yetiyor
Belki bu yüzden yoktur
Cevap
17Cevap
Çık dışarı hadi eğlenmeye gidelim derim ve önümüze gelene laf atarız 😎😂😂
Sevdiği tatlıdan yap ve ona sıkıca sarıl. Çay demle karşılıklı bisküvi banın ve ona derdini sor. Çay her şeye iyi gelir 🍃
Evet olabilir
Sakın yalnız birakma ağlayan bir insanın en son istediği şey yalnız kalmaktır 😒
moralini bozan şeyin sebebini öğrenir ona yardımcı olmaya çalışırım
Ne kadar ısrar etsem de anlatmaz o benim moralim bozuk olunca hiç sesim çıkmaz onlar sorar bende söylemem ondan
Ben bir kez sordum bir daha sormadım sevmem öyle insanın üstüne düşmeyi birseyi anlatacaksa gelir anlatır zaten
Hiç bir sebeb yokken ağlıyorsa yalnız bırakırım bende
istediği ne varsa yapmaya çalışırım
Sordum niye ağladığını bilmiyorum arada oluyor bana böyle dedi bende üstüne gitmedim yalnız kalmak istedi sanırım diğer odaya gitti
o zaman bırak yalnız kalsın sarılmak istersen içerideyim de :D
Mantıklı 😀
Arkadaşın yengeç burcu mu
Ikizler
öyleyse 2 dakikaya değişir sen kovasın o halde
Evet nerden bildin
İkizlerin en takıldığı arkadaş listesinde ilk 3 dedir ordan
Arkadaşıma, nedenine ve morale bağlı
Teselli ederim. Moralini duzeltirim
Yanında kal ama yalnız bırak
Derdini paylaşmasını söyle.
Moralini düzelmeye çalışırdım.
Gezdir bence hava alsın
Çıkmaz ki dışarı şimdi
Tutucan kolundan göturcen
Çıkmaz o biliyorum ben
Hediye yollarım :D
Aynı evdeyiz 😀
Çaktırmadan kargo gelmiş gibi kapıya bırak yarın
Ahahaha olur ne alayim ona 😀
Çikolata sepeti <3
Ona kek almıştım eve gelirken kahve yapıp yanında görürsem mi ki? Yemez de şimdi ikizler burcu çünkü snzjaja
Götür götür sonra da kafana fırlatsın ajdjdhda
Ulan ya napsam yaranilmaz neyse sordum şimdi ders için ağlıyormuş
Var üstünee
Iyi yaptın
İyice bozarım
Manyak zjajzha
Ağlasın açılır
Ćikolata 😉
Hadi içelim derdim
Lahmacun söylerdim
Yalnız bırak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar