Yalnız kaldığım da kendimi Yalnız Hissetmiyorum sizofren miyim?

2012 Mayıs ayından beri TV"deki insanlar tarafından izlendigimi düşünüyorum, sanki hayatım onlara canlı yayın olarak sunuluyor beni tanıyorlar gibi hissediyorum! Lütfen dalga geçip, kırıcı yorumlar yapmayın! Ve evde yalnız olduğum da bile kendimi yanlış hissetmiyorum iç sesim hep benimle konuşuyor! Hatta bir kaç kez kendimi öldürmemi istedi 2 kere plan yaptım şeker bayramın da köye ziyarete gittiğimizde dedemin af tüfeğini alıp öldürücektim kendimi ve tatile gittiğimiz de. Denize atıp öldürücektim kendimi Nete baktım şizofren belirtileri bunlar mis Doktora gitmeli miyim içimi rahatlatıcak şeyler söyleyin ne olur?
Yalnız kaldığım da kendimi Yalnız Hissetmiyorum sizofren miyim?
Cevapla