Ayhh benim gibi olan var mıdır acaba... Sabahları uyanır uyanmaz bir koyu kahve ve sigara içmeden kendine gelemeyen kaç kişiyiz acaba kız ayool 


Kendime gelebilmem için özellikle kahve ve çaya ihtiyaç duymuyorum. Kendiliğimden kendime geliyorum zaten.
Ayhh kendiliğinden kendine geliyormuş kız ayool
Yazık le midene. Daha sağlıklı bir şekilde kendine gelemez misin? 😶
Hayır gelemem kız ayool
Aynı tip bardak ile demli çay ve sigara oluyor genelde. Kahve ile bbaşlarsam bütün gün kahve ile gidiyor.
Ayhh bardağımız bile aynı demek ayool
valla öyle. Tokuştursak mı? :)
ben kahvaltı olmadan rahat edemem aç oluyorum sabah fena halde
Ayhh kahvaltı önemli tabi ayool
Cevap
8Cevap
No kahve no sigara 😕 Cayciyim ben. Yanina da zeytin falan djsj
Çayın yanında zeytin ilginçmiş kız ayool
Ben kendime gelirim sıkıntı yok lolcü.
#KeyifliPaylasimlar
Aman aman sıkıntı olmasın kız ayool
Sabahları kahve içemiyorum ya nedense kahve yerine çayı tercih ediyorum. Sigara ile iyi gidiyor.
Ayhh kahve olmazsa olmaz kız ayool
Orası öyle tabi de. Öğlenleri ve akşamları içiyorum genellikle.
Sigara ya da kauve değilde kahvaltı yapmadan uyanamıyorum 😂😂
Kahvaltı çok önemlii tabi kız ayool
Aynen kız ayol
kahveyı gece ıcıp sabahlıyorum kız ayol sabah mıdemı agrıtıyor da sekerım
Aaa mide ağrıtmaz kahve kız ayool
kız bende reflu var ondan agrıtıyor ondan yanı ayol
Kıraydın bardağı o nasıl tutuş yani kahve olmasa da olur
ellerin kız eli gibi...
Neden herkes böyle diyor anlasam ah kız ayool
ahahha allahım çok tatlısın
Kaaveye bayıldığım li biliyor musun?
Hayır bilmiyorum kız ayool
Sigara kullanmıyorum kahve içerim yanii
Kullan kız ayool
Sabah ilk işim sigara
En iyisiii ayool
Kahve ve sigarasiz asla baslamam gune..
Eveet asla olmaaz kız ayool
Aç karnına sigara ve kahve zararlı. Afiyet olsun
Gel beraber olsun ayool
Sigara kullanmıyorum Ve çay severim :)
Çayı sevmiyorum ben de kız ayool
Kahvenin içinde buz var gibi duruyor ayol
Yok ne buzu kız ayool
Yüzümü yıkiyinca kendime gelengillerdenim 😊
Aaa o kendime gelmem için yetersiz kız ayool
Bunları içmeden zorda olsa kendime gelebiliyorum
Aaayhh içmen şart ama kız ayool
Bu nasıl erkek eli kız ayol
her sabah güne nescafe ile başlarım kız ayool
Çay Sigara daha iyi ayool
Bu nasıl bardak tutuş ya 😂😂😂😂😂
Normal bir tutuş kız ayool
icmezsem butun gunum sersemlikle gecer
Aynen içmek şartt kız ayool
Neden çay değil de kaave kız ayol
Kahve tadını daha çok seviyorum kız ayool
sıralama duş kahve-sigara kardeşim..
Havalar soğudu her gün duş olmuyor ağabey ayool
Valla kahve sigara iyi oluyo da yapamiyorum bu ara
Aa nedenkine ayool
Evde yaninda sigara icemedigim insanlar oldugundan djzkdjs
yaaa ben seni yerim ye
Yeme beni kız ayool
Niye ayol diyip duruyorsun 😊
Nonoş Galiba hanımefendi 😊
Cok yapmacıksin. Espiri bile olsam
ikisini de içmiyorum :D
İkisini de içmelisin ayool
İkisini de içmiyorum.
Aaa ikisi hiç içilmez mi kız ayool
kendime gelirim ayoll
Ayhh kendine gel tabi ayool
Süt içiyorum ben.
Sütte iyidir tabi kız ayool
Başta ben ayool 😂
4 etti aha kız ayool
Ben 😍☕️🚬
3 etti ahanda kız ayool
Yoqum
Aaa nasıl yoksun kız ayool
Bana kız ayol deme bir farkım olsun Merve Baba de
Çay içtim
Ohh yarasın ayool
Sağol kız ayol 😆
ben 2 :D
Aha 2 etti kız ayool
Kahve sart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar