( Resimli ) Eskiden insanlar neden çok uzundu.. Ne düşünüyorsunuz?


( Resimli ) Eskiden insanlar neden çok uzundu.. Ne düşünüyorsunuz?
Peygamberimizin ayak izi mesala büyük gözüküyor.
( Resimli ) Eskiden insanlar neden çok uzundu.. Ne düşünüyorsunuz?

( Resimli ) Eskiden insanlar neden çok uzundu.. Ne düşünüyorsunuz?
( Resimli ) Eskiden insanlar neden çok uzundu.. Ne düşünüyorsunuz?

"Allah (cc) Adem peygamberi (as) yarattı. Boyunun uzunluğu 60 ziraydı."

hadisinde Hz. Adem'in (as) boyunun 60 zira (40 m civarı) olduğu belirtilmektedir.
( Resimli ) Eskiden insanlar neden çok uzundu.. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla