
Hariboyu mutlu olmak için yiyenler varmı? Ay neyse ya. Şu hariboyu yerken görüşlerinizi okuyor olacağım canım arkadasimlar🤣😄😂😄😂

Çok severim nerden attın bee🙄 okadar çekiliş ettiler şifre gönderdim çıkmadı bişe 😏
Nihahahahah Yaşasın kotulukkk😏😄🤣
Dişlerin çürüsünde yiyeme 😁😏
Hahahaha😂😂 bir jelibonla olsa o işler ohoooooo ooo
uyuz 😑😶
Tisikkirleeeğ😂
Onu bilmem de o kazak-hırka kolunu görünce ben iyice bunaldım sıcaktan
Üşüdüğum için giydim. Normalde tişört tercihim😊
Teşekkür ederim😊
ben ülker çikilatalı mutlu olduğum günleri istiyom 😭
Yollayım sana ülker cikileta kuzum. Uzulme
teşekkürler düşünmen yeter 😊
😍😗😗😗
Cevap
19Cevap
eski haribonun tadı yok be
Jelibon diye marka var.. onun daha yumusak😄😄
Mutlu etmiyor şekerli canım çektiği için yerim😂
Yoo ben kanat taktim uçuyorum odamın icinde😄😄🤣pır pır
Kız sen redbulla karıştırma😂
Hahahah 😀😀😂😂 ay sanırım redbulmus bu ya. Jelibon sandıydım ben yuhhh😂😂😂
Ahahah😂😂
Mutlu olmanın yaşı yoktur 😏😂
Aslaaa ve de kathaa 😀😀
Keşke bir haribom olsa ben de mutlu olsam 😂
Konum at yafrum😄😄😂
Buradan konum atılmıyor ki 😓😂
Sana yanlış ogretmisler😀
Doğrusunu öğretebilirain bana 😏😂
Telefonunun konum kısmıni aç. Bekliyorum😀😀😂
Açtım 😂
Şimdi fırlat buraya dogru😂😂😄😂😄😂😄😂 hahahahaha
Yapamıyorum beceriksizim galiba ben 😂
Yaa olurmu. Ben sende o ışığı gördüm. Yapıcaksın. Önce inanmalisin😂😂😂
Gönderdim geldi mi 😂
Inanamiyoğrum resmen bizim arka mahalle😀😀dür bir hemen geliyorum jelibonlarimi da alip
İstiyorum o haribocukları 😏
Bu saatte gelme ama geç oldu yarın gelirsin 😏
Gelmemi🤔🤔bunudami gorecektim😥😥😣😣 gelmiyorum tamam ya... ( trip attı ve gitti... 👠👠👠👠👣👣👣 fıtı fitı fıtı)
Seni düşündüğüm için dedim ama saat geç dışarısı it kopuk kaynıyor 😏
Yoksa neden istemeyeyim gelmeni konu sensin sonuçta 😏😏😂
Sus küstm👅👅
Havalar aydınlandı tehlikesi kalmadı sokakta yürütmenin. Gelebilirsin şimdi hayir demem 😏😏
No... gelmiyorummmm 😏😏
Bu gece gelmen için çok güzel çikolata da almıştım senin için halbuki 😏😏
Nee çikolatamı.. hemen geliyorm😅
Konumu atmıştım 😂
Ac kapiyi😅bezirgan başı
Açtım kimse yok 😐
Yalan atma yuh🤔🤔🤔
Tamam tamam içeri gel 😂
Doğru, ayıcıkları severim.
Ay evet bencede
TABEKEDE DOĞRUUUUUUYYUUUUUĞUĞUUUU
Bu görüşü yazarken seni boğuyolarmıydi kuzum🤔🤔
Jelibon varken sen kimsin ya haribo:/
Onuda gomduk meraketme😂
Sagolasin😀😀
Doğru diyorsan doğrudur
Oy kimler varmis😀 sen hicmi uyumazssn
Yeni uyandım. Umarım tekrar uyuyabilirm😏
Severim. Ama mutlu etmiyor.
Mutlu eden şeylere odaklanmak gerek ;)
Öyle ablacım😘😄
Sana pembe çok yakışıyor
Yerim.😘🤗saol kardeşim benm
Kolalısından alırım
Evet oda cok gusel oluyo😊
Basınin abartmasi hepsi
Ama bencede mutlu ediyor😀😀gecenin bu vaktinde mutluluktan bir güvercin gibi ucuyorum🤣🤣
Ne mutlu sana benim elimde kolisi olsa bir hareket olmaz😊
Küçük şeylerle mutlu olan Kadınlari uzmemek lazım her eve lazım şu zamanda
Ay evet değerimiz bilinmeli😏neslimiz tükeniyor cunku
Müzeye mı saklamak lazım acaba 😊
Müzede tozlanıp çürüyoruz ya🤔🤔 sadece değerimizi bilin yeter. Bizlerde biliriz tektasla mutlu edilmeyi, lakin kıyamayız adamimizin parasına. Beni mutlu etmez haribo olmadikca😀😀😂
Gözlerim yaşardı şu an 😂 hayatta güzel şeylerde oluyormuş ya kutusuyla alalim sana yeter ki sen mutlu ol
Bak işte kutuyla alinmasinada karşıyım. Bir paket sadece. Gerisi ziyan😏😂😂Allam hep bunlar tokgozlulukten.
Şu an şokta olduğumdan olabilir 😊bünye alışık değil böyle kadınlara
Gözü parada pulda malda mülkte olan kadından hayırmı gelir dimi ama.😏 evlenirsin böyle biriyle. Onun için öncelik sadece para mücevher filan olur. Herşeyi yerinde yapan hemcinslerimi seviyorum ben. Mesela çiçekçiden alınmış arajman cicegede karşıyım. Gidip kırdan papatya toplasa , el emeği göz nuru. Sabah kahvaltı hazırlasa binde bir kere. Bir tost , bir portakal suyunun yanınada aşkla iliştirse o papatyalari😄😎😎 benden mutlusu olabilemezzzz😃😃😃
küçük şeylerden mutlu olabilmeyi başaran insan, sadece bunu başaramayanlar tarafından fark edilebilirler. Sen kısaca diyorsun ki bana pahalı eşyalar hediyeler vermesin Emek harcasin değer versin haklısın ilgili olsun yeter diyorsun
Aynen oyle diyorum. Doğru anlatmisim kendimi😄Doğru ifade etmisim😊😊
o ele pembe oje olmamış
Pembe oje en sevdigim😉
jelibon daha güzel :D
Şuandada onu yiyorum😀
neyli?
Meyve sulu😊
afiyet olsun ne diyelim biz jelibonu olmayanlar olarak : '( :/
Ama kiyamam😏🤔
hep hayat standartları, toplum, globalleşen dünya, ve marketin kapalı olması yüzünden
Nereye bağladın ya minnacik jelibonu😂😂
canım çekti cok acıktım günahı senin boynuna :D
Pisss. Al gunahlarinida jelibonlarinida git😂😂
gidiyom zaten aç aç uyumaya çalışacam :/
Allam yirim😁😀😂😂
Yapılışını izledim asla yemem bir daha.
Severis😊
Colaninda yapilisini izledim. Izlerkende kola içtim.. 😉bana sokmez 😄😄
Mersi cicim😀😉
Akşam akşam nereden bulucam. :/
Sevmiyorum
Sevilmezmi😏😏🤔
Denedim sevemedim :(
Doğrudur
Yesssss
Basarili ye ve gor
Seviyorm
Severim arada yegenlere alinca bende yerim:)
Yok yaaa😊
Tüu yazıklar olsn😏😏
Dişler çürükse çok ağrıtıyor 🙄
Çürük yok🤗
Yalnız ojeler efsane 😊
Çok teşekkür ederimkiiii😀☺☺
Xper düşük özelden yazamıyorum 🙄🙄
Nerden buldun onu☺️
Eve gelirken aldım. Gece kacamagi😂😂
Vayy akıllı kadın☺️çocukluğumu hatırlattın gece gece ☺️
Teşekkürler 😊😊
sadece sevıyorum
Bana hitap etmiyor
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar