28 yaşında itü, odtü ya da boğaziçi bilgisayar mühendisliğine girmek sizce mantıklı mı?

Sizin görüşlerinizi merak ediyorum..
28 yaşında itü, odtü ya da boğaziçi bilgisayar mühendisliğine girmek sizce mantıklı mı?
Cevapla