
Sorum sadece sevgilisi olanlara diyil, aile ve arkadaşlar içinde soruyorum?

Toprak bambaşka
Bazen hayal etmeye çalışıyorum annemi babamı dostlarımı yok arkadaşım kafayı kıracak noktaya gelince içimden İsmail YK dan 80 80 160 şarkısını söyleyip konuyu dağıtıyorum
toprağa gömmek kolay o artık yok üzülebilirsin buluşmayı öte tarafta bekleyebilirsin
kalbine gömmek kadar zoru yok
yaşıyor başkasıyla beraber ve sen sadece bekliyorsun
topraktan sonra her yağmurda toprak kokusunu almak daha zor..
https://i.hizliresim.com/BA3ZRD.png
Cevap
5Cevap
Sevdigim olmadigi icin umurumda degil.
Topraga en azindan benim icin oyle
En zoru onu birdaha göremeyecek olmak
Toprağa gömünce kalbine de gömmüş olursun
Toprag...
Toprağa
Topra
Her ikiside çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar