Yarım numara büyük spor ayakkabı aldım sizce bisi olur mu?

Normalde ayak numaram 38 ben ise 38.5 aldim 38 tam oldu ama ben biraz rahat etmeyi sevdigim icin yarim numara buyuk aldim ayagimdan cikmiyo ama biraz bolluk var :D hatami ettim yoksa :p 38 kalin corapla inanılmaz sıktı ince corapla tam oldu cunku
Yarım numara büyük spor ayakkabı aldım sizce bisi olur mu?
Cevapla