Bana göre ben kimseyim sen herkessin. Sana görede ben herkesim sen kimsesin. Ve yahut bana göre ben benim sen herkes veya kimsesin. Sana görede sen sensin ben herkez veya kimseyim. Öyleyse herkese herkes ve kimse kimsedir.
İyi beyin yakarım




ben sensem sende bensen peki peki ben kimim? Ikimizinkide cok senli benli cümlelerle doldu:) ama ilgincti detayin hosuma gitti acikcasi , sevdim düsünce tarzini
Olmiyacagizda:) simdiki beni seviyorum iyiyiz biz böyle , sende seni seviyosan harika iste:)
Ya nerdenn buluyoooooonn bunlariii seeeeennn ;) ;) :-) ?
Aman allahım sen zekiiissiiiiin. Ülkemizi muasır medeniyetler seviyesine getirecek adam idolsun 😂😂😂😂😂😂😂😂
Cevap
6Cevap
Fazladan yangın söndürme tüpü olan var mı?
Hep diyorum.. Ben herkes degilim..
Normalde herkesim evet.. Ama bir kimse için herkes olmamalıyım..😉
Bunlar hep film etkisinde kalmanin sonuclari
Gif tam beni yansıtmis yalniz😂
Beynim yandı alev aldı
Her daim
Amma soru sordun kuzen yas
Ülke şuanlık buna hazır değil
İlginç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar