2 yıllık Raylı sistemler işletmeciliği mezunu varsa detaya baksın?

Bu bölüm okuyan işçi mi oluyor işçi gibi çalışıyor mu. Meslek lise çıkışlı değilim hiç bir bilgim yok. Bu bölüm okuyan ne yapar tamirci mi olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Help mee
2 yıllık Raylı sistemler işletmeciliği mezunu varsa detaya baksın?
Cevapla