Fiziğim uygun ama ailem izin vermiyor ben şu an 12. sınıfa geçtim okumak istemedimide söyledim modellik yapıcam dedim hayır dediler bende gizli bir şekilde başvuru yapıcam bişey olur mu. kendime güveniyorum yapabilceğimi de düşünüyorum boyum 1.72 kilom 52 bu kıza benziyorum vucud tipi olarak
Manken olup fotomodellik yapmak istiyorum. Yapabilir miyim?
kadinlarda en 1.75 olmali... gerci türkiye sartlarinda olabirsin... ama cok mesakkatli bir is. Ingilizce bilmen sart, umarim vardir. ama memelerin büyük bir model icin... belki ic camasiri (erotik demiyorum) modelligi yaparsin... sonucta o da modellik.
tamam orada öyle yazarlarda... sonucta seni onlar secip begenmiyor. Isveren ya da ya da modaciolar, veya bu islerle ilgilenenler seciyor. Ajanslarin internet sayfasina bakip seciyorlar ve boyun kisa oldugu zaman devamli dezavantajli olursun. Sonucta digerleri senden uzun olunca Fotografcilar, ya da fitting yapanlar onlari secer. Veya fitting modeli olursun...
o zaman özür dilerim ben yanlış anlamisim benziyorsan yapabilirsin bir ajans almasa bir ajans alir illa ki ama sözleşme vs iyice oku ve bilindik yerlere git
Ne olursa olsun okulu bırakma. Zaten bu biraz da şans işi, düzenli geliri de yok tam olarak... o yüzden modellik yapacaksan da okuluna engel olmasın derim ben.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim boyum 170 kilom 50 Yani yakınız gibi Ama bu şekilde olduğuna emin misin?
En İyi Cevaplar