Özellikle sık sık imza atan biriyseniz, güzel bir imza evrağı bile şık gösteriyor😊


kötü değil ama göze batan aşırı güzel bir imzada değil...
ve iş hayatinda çokca attığım için hızlı hızlı bazen bişey benzemiyor 😂
nikah defteri için sürekli çalışırım boş derslerde 😂 👰👰
hahahah o kadar kötü yani 😄
e imza deyince şey sandiydim ben 😅
teşekkürler
önce Atatürk, sonra ben :)
Cevap
5Cevap
Ya benim kadar berbat imzası olan yoktur 😅 şanssızım ne yaptıysam olmuyor birde elim alıştı kurtulamıyorum 😅
Onu bilmem de her yere imza atılmaz o kesin yani bir borc girdi bana maşşalah bu yaşta borclandım
Dolandırıldım ya bir eğitim seti aldım iade olur vs dediler iade ettirmediler oyaladılar iade süresi dolunca da arayıp ödeme artık yapılmalı vs. Sözlesmede imzalamıstk baya sakat is yani
Henüz imzan çok çirkin bir kere daha imzala giyen olmadı.
Günlük atiyorum ama imzam güzel degil normal yazi 😅😅
Çok şekildir imzam
hemen boş senet hazirlayin 😂
@Miss_Brunette 😄😄
değilim havalı bir imza arıyorum :D
Ben buldum sana imza 😂😂
@_serotonin_ ne'miş :D
Ahahahah Mecnun 😂 Tabii ki de grup simgemiz 😂
@_serotonin_ ne havalı be :D
Daha ne istiyorsun 😂😂
bir attigimi ikinci sefer atamiyom
evet güzel bir imzam var.
evet 😊
eh isde 😂
memnunum
evet A. A****
berbat
imzam berbat
Evet hemde çok😎
Evet
değilim.
hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar