Yazın portakal aklımıza bile gelmez, olsa da yemeyiz. Kışın ise karpuz istemez canımız hiç. Nedir bunun sebebi? İçgüdü mü? Yoksa metabolizma ile alakalı bir şey mi?
Neden yazın canımız karpuz 🍉 çekerken, kışın portakal 🍊 çeker?
Bu içgüdüsel bir şey mi, yoksa metobalizma ile mi alakalı?
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Neden yazın canımız karpuz 🍉 çekerken, kışın portakal 🍊 çeker?
Bu içgüdüsel bir şey mi, yoksa metobalizma ile mi alakalı?
En İyi Cevaplar