Neden yazın canımız karpuz 🍉 çekerken, kışın portakal 🍊 çeker? Bu içgüdüsel bir şey mi, yoksa metobalizma ile mi alakalı?

Yazın portakal aklımıza bile gelmez, olsa da yemeyiz. Kışın ise karpuz istemez canımız hiç. Nedir bunun sebebi?
İçgüdü mü?
Yoksa metabolizma ile alakalı bir şey mi?
Neden yazın canımız karpuz 🍉 çekerken, kışın portakal 🍊 çeker?<br />Bu içgüdüsel bir şey mi, yoksa metobalizma ile mi alakalı?
Neden yazın canımız karpuz 🍉 çekerken, kışın portakal 🍊 çeker? Bu içgüdüsel bir şey mi, yoksa metobalizma ile mi alakalı?
Cevapla