tüy ddökücü kremer jilet etkisi yapıyor diye kullanmak istemdeim ama nasıl işe yarar mı
agda yapıyorum ama sürekli cıkıyor bıktım
agda yapıyorum ama sürekli cıkıyor bıktım
Tüy dökücü kremler en iyisi ve sağlıklı olanı bence. Epilasyon kalıcı çözüm olabilir ama kıl kokunu yaktıkları için vücuda zararı olur mu bilmiyorum. Bu arada jiletten uzak dur. Jilet kullandığın zaman 1 kil kestigin zaman kökünden 2 3 tane çıkıyor. Kısaca daha çok gurlesiyor. Kremin jilet den daha iyi ve daha güvenlidir.
epilasyona gideceksin kökten kurtulmak istiyorsan bu şart maalesef
Var lazer
Cevap
5Cevap
lazer epilasyon yaptır.
Kalici olan lazer ve igneli epilasyon
Kolonya döküp yak, hiç bir şey kalmaz
jilet kesin çözüm ayool
lazer
Ağda yap azalır
Lazer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar