Cok cirkinim fakat evlenmek istiyorum.. cirkinim diye hakkim yok mu?

Neden on yargı.. nerde iç güzelliği... bir şans verseniz belki mutlu olucaz.. evlenmek istiyorum.. hakkım yok mu?
Cok cirkinim fakat evlenmek istiyorum.. cirkinim diye hakkim yok mu?
Cevapla