Sizce erkeklere kilo mu daha çok yakışıyor? yoksa zayıf olmak mı?

Bence erkeklere kilo daha çok yakışıyor hem daha iri hemde daha erkeksi gösterdiğini düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz bunun hakkında?
Sizce erkeklere kilo mu daha çok yakışıyor? yoksa zayıf olmak mı?
Cevapla