Kazandım abi Kazandım, Pilotaj Bölümünü Kazandım, nerden atlayayım?

:D :D vallahi sevinçten aşağı atcam şimdi kendimi :D 1 senedir gece gündüz çalıştım varya Allah'tan tek dileğim şu bölümü kazanmaktı.

Türk Hava Kurumu Üniversitesi : Pilotaj Bölümü : Tam Burslu (İngilizce)

Kaptan pilotunuz konuşuyor :D bu anonsu bir gün yapacağım :D



Güncellemeler
+1 yıl
Herkese yorumları için teşekkür ederim
Kazandım abi Kazandım, Pilotaj Bölümünü Kazandım, nerden atlayayım?
Cevapla