Ya düğünüme Benim Taraftan 30 kişi gelicek çok az çok utanıyorum bu normal mi?

Benim taraftan aile arkadaşlar akrabalar falan dahil 30 kişi gelicek toplamda çok az utanıyorum bu durumdan sizce normal mi? ve bir düğünde en az kaç kişi olmalı
Ya düğünüme Benim Taraftan 30 kişi gelicek çok az çok utanıyorum bu normal mi?
Cevapla