Kaynanası küsen var mı, sizce küsmesimi iyi ortada bişey yokken gidip barıştırayım mı?

Ota bka küsen kaynana modelinden benimki. Küsenlerden nefrett ederdim başıma çıktı. Dün işten gelen oğlu buna kızdı sert çıktı buda masadan kalkıp gitti, sonra oğlu gitti barıştırdı, tamam buraya kadar. Sonra sabah ikimiz kalıyoruz kahvaltı etmeye hazırladım geldi baktım noluyo mk? Dedim benimle muhattap dahi olmuyo "küsmüş"! Sanki dün oğlunu ben kızdırdım kendisine karşı da üstüne yolladım gibi. Bende hiiiç konuşmadım yemeğimi yedim güzelce hala da konuşmuyorum. Sizce oğluna durumu anlatayım mı gelince veya beklemeden gidip soruyum mu noldu diye (hiiç yapmak istemiyorum ama npcaksın)
Güncellemeler
+1 yıl
"AKLINIZ VARSA EVLENMEYİİİNNN"!!!
Güncellemeler
+1 yıl
Çokk doldum helppp!!
Kaynanası küsen var mı, sizce küsmesimi iyi ortada bişey yokken gidip barıştırayım mı?
Cevapla